Töötukassa võimaldab end ise teenindada

Täna avati avalikuks testimiseks töötukassa iseteenindusportaal http://iseteenindus.tootukassa.ee.

Iseteeninduskeskkonna arendaja oli AS Helmes, arendus maksis 130 380 eurot.

Loodud portaal muutub ajapikku töötukassa virtuaalseks bürooks, kus on võimalik kasutada töötukassa teenuseid.

Praegu saavad kõik huvilised otsida ja vaadata töötukassale vahendada usaldatud avalikke tööpakkumisi. ID-kaardi või mobiil-IDga sisse loginud kasutajad saavad luua oma CV, vastata tööpakkumistele, hallata oma töösoove, vaadata töötukassale esitatud avaldusi ja nende kohta tehtud otsuseid ning teavitada töötukassat enda andmete muutumisest või tööleidmisest.

ID-kaardi või mobiil-IDga sisse loginud tööandjad saavad lisada ja hallata enda ettevõtte tööpakkumisi, otsida sobivaid kandidaate iseteeninduskeskkonna kasutajate hulgast, hallata kandideerinud tööotsijate infot. Lisaks on võimalik taotleda koondamishüvitist.

Lähiajal saavad tööotsijad võimaluse broneerida vastuvõtuaega töötukassa nõustaja juurde, samuti esitada avaldusi (töötutoetus, töötuskindlustus, ettevõtluse alustamise toetus).

Tööandjatele lisandub võimalus hallata töötukassaga sõlmitud lepinguid ja edastada nende täitmisega seotud informatsiooni (tööpraktika, palgatoetus jne).

Uus iseteeninduskeskkond on loodud võimalikult kasutajasõbralikuna. Selleks kaasati arendusprotsessi reaalsed tööotsijad ja tööpakkujad, kes andsid arendajatele väärtuslikke näpunäiteid toimiva infokeskkonna loomiseks.

Kõik iseteenindusportaali puudutavad ettepanekud ja head ideed on oodatud aadressil itp@tootukassa.ee.